Toetsen - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Benazir - WaarBenJij.nu Toetsen - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Benazir - WaarBenJij.nu

Toetsen

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2016 | Duitsland, Bielefeld

Het fijne aan de universiteit in Bielefeld is dat je ook punten krijgt voor aanwezigheid! Seyda en ik hebben er dus voor gekozen om meerdere vakken te kiezen, punten te krijgen voor de aanwezigheid en uiteindelijk geen toets afleggen of een dossier maken.

Ik heb ook Russisch gekozen als vak omdat het mij erg leuk leek om deze taal te leren. Mijn ouders spreken het vloeiend en hebben in Rusland gestudeerd. Soms communiceren zij dus ook in het Russisch en snap ik er niks van! Nu krijg ik tenminste soms iets mee van de gesprekken die zij voeren in het Russisch :-)

Voor Russisch moest ik wel een toets afleggen voor 5 EC's. Als ik de toets niet zou halen, zou ik de punten niet krijgen. Ik heb de toets gelukkig gehaald en zo ook de 5 EC's binnen!

Voor Theater hebben we ook een presentatie gegeven. We moesten zelf een les ontwikkelen. We vonden het erg leuk om te doen. We hebben dit in een groepje van 3 personen gedaan. In ons groepje zaten Seyda, Siska en ik. Siska is ook een Erasmus student uit Indonesië! Ze is erg aardig en spontaan. We hebben sindsdien ook goed contact met elkaar.

  • 01 Augustus 2016 - 19:07

    Louisa Wansing:

    He Benazir,

    Wat goed dat je je toets hebt gehaald! Gefeliciteerd!
    Heb je nu al je studiepunten binnen?
    En wanneer ga jij eigenlijk weer terug?
    Vond je het meevallen allemaal?
    Ik vond het eigenlijk makkelijker dan in Zwolle haha.
    Voor 27 studiepunten moest ik 4 Referaten houden, een film maken en een toets. Ik wacht nog op de uitslag van de toets. De rest heb ik gehaald!

    Viel Spaß noch die letzten Wochen/Tage.

    Liebe Grüße
    Louisa

  • 25 Augustus 2016 - 19:21

    Simone Groeneveld:

    Russisch, dat klinkt interessant. Goed dat je je toetsen hebt gehaald. Zo te lezen gaat het goed daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bielefeld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Terugkomst :-(

16 Augustus 2016

Verschillen - maar vooral overeenkomsten!

01 Augustus 2016

Toetsen

15 April 2016

De lessen zijn begonnen!

22 Maart 2016

Aankomst

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 3453

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: